108 333903 promotr marki trendsetter, Kompetencje i indeks zawodów

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->Promotor marki (trendsetter)(333903)Technicy i innyśrednipersonelMinisterstwo Pracy i Polityki Społecznej, Centrum Rozwoju Zasobów LudzkichPublikacja opracowana w ramach projektu systemowego pn. „Rozwijanie zbiorukrajowych standardów kompetencji zawodowych wymaganych przezpracodawców”. Priorytet I PO KL, Działanie 1.1Krajowy standard kompetencji zawodowychPromotor marki (trendsetter) (333903)© Copyright by Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich, Warszawa 2013Kopiowanie i rozpowszechnianie może być dokonane za podaniemźródłaISBN 978-83-7951-000-9 (całość)ISBN 978-83-7951-108-2 (108)Nakład 1000 egz.Publikacja bezpłatnaCentrum Rozwoju Zasobów Ludzkich00-697 Warszawa, Aleje Jerozolimskie 65/79, tel. (22) 237-00-00, fax (22) 237-00-99Wydawnictwo Naukowe Instytutu Technologii Eksploatacji – Państwowego Instytutu Badawczego26-600 Radom, ul. K. Pułaskiego 6/10, tel. centr. (48) 364-42-41, fax (48) 364-47-65e-mail: instytut@itee.radom.pl2Spis treści1. Dane identyfikacyjne zawodu...................................................1.1. Kod, nazwa zawodu i usytuowanie zawodu w klasyfika-cjach .................................................................................1.2. Notka metodologiczna i autorzy .......................................4442. Opis zawodu................................................................................ 62.1. Synteza zawodu .............................................................. 62.2. Opis pracy i sposobu jej wykonywania, obszary wystę-powania zawodu ............................................................. 62.3.Środowiskopracy (warunki pracy, maszyny i narzędziapracy, zagrożenia, organizacja pracy) ............................ 62.4. Wymagania psychofizyczne, zdrowotne, w tym prze-ciwwskazania do wykonywania zawodu ......................... 72.5. Wykształcenie i uprawnienia niezbędne do podjęciapracy w zawodzie ............................................................. 72.6. Możliwości rozwoju zawodowego, potwierdzania/wali-dacji kompetencji ............................................................. 82.7. Zadania zawodowe .......................................................... 92.8. Wykaz kompetencji zawodowych .................................... 92.9. Relacje między kompetencjami zawodowymi a pozio-mem kwalifikacji w ERK/PRK .......................................... 103. Opis kompetencji zawodowych................................................3.1. Kreowanie rozpoznawalnego wizerunku własnego zbu-dowanego na podstawie znajomości aktualnych tren-dów Kz1 ..........................................................................3.2. Promowanie marki poprzez różnorodne działaniaz dziedziny marketingu szeptanego (rekomendacji)Kz2 ..................................................................................3.3. Wzmacnianie popytu na promowaną markę/usługę/produkt poprzez planowanie i prowadzenie działańpromocyjnych Kz3 ...........................................................3.4. Kompetencje społeczne KzS ..........................................11111213144. Profil kompetencji kluczowych................................................. 155. Słownik........................................................................................ 1631. Dane identyfikacyjne zawodu1.1. Kod, nazwa zawodu i usytuowanie zawoduw klasyfikacjachWedług Klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy (KZiS2010):333903 Promotor marki (trendsetter)Grupa wielka 3 – Technicy i innyśrednipersonel(w Międzynarodo-wej Klasyfikacji Standardów Edukacyjnych ISCED 2011 – poziom 4).Grupa elementarna 3339 – Pośrednicy usług biznesowych gdzie in-dziej niesklasyfikowani(w Międzynarodowym Standardzie KlasyfikacjiZawodów ISCO-08 odpowiada grupie 3339 Business services notelsewhere classified).Według Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD 2007):Sekcja M. Działalność profesjonalna naukowa i techniczna, Dział73. Reklama, badanie rynku i opinii publicznej, Grupa 73.1. Rekla-ma. Sugeruje się stworzenie w tej grupie podklasy: Promowaniemarki (trendsetting).1.2. Notka metodologiczna i autorzyOpis standardu kompetencji zawodowych wykonano na podstawie: analizyźródeł(akty prawne, klasyfikacje krajowe, międzynarodowe) oraz główniewyników badań analitycznych na stanowiskach pracy w 13 przedsiębior-stwach (duże – 1,średnie– 3, małe − 3 mikro − 6 w tym produkcyjne − 1,handlowe − 5, usługowe − 7), przeprowadzonych w marcu 2013 r.Zespół Ekspercki:•Beata Salata – „Studio architektury wnętrz – Studio M” Jacek Mie-rzejewski w Olsztynie,•Magda Pietrzak – „Happy mum”– PHU Happy Przemysław Bielskiw Olsztynie,•Arletta Liro – Dom & Wnętrze, Wydawnictwa Edipresse Polskaw Warszawie,•Urszula Rutkowska – Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Łodzi.Ewaluatorzy:•Alina Lukoszek – EDUCONCEPT Sp. j. w Warszawie,•Alina Sroka – Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Łomży.4Recenzenci:•Anna Niemczyk – Szkoła Artystycznego Projektowania Ubioruw Krakowie,•Monika Harłacz – MHSHOWROOM w Krakowie.Komisja Branżowa (zatwierdzająca):•Renata Górna (przewodnicząca) – Ogólnopolskie PorozumienieZwiązków Zawodowych w Warszawie,•Dominik Wardak – przedstawiciel pracodawców, IKEA Trading Se-rvices w Jankach,•Tamara Woźniak-Książek – przedstawiciel pracodawców, MuzeumOkręgowe w Radomiu,•Marcin Gabriel – Związek Pracodawców Warszawy i Mazowszaw Warszawie.Data zatwierdzenia:•15.10.2013 r.5 [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • marucha.opx.pl