100330458-Ultimate-Warhammer-v0-9-1, Młotek

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
OOOO
OOOO
U
L
T
I
M
A
T
E
OOOO
OOOO
OOOO
OOOO
Opracował: Lorgan
lorgan@tenchi.pl
OOOO
OOOO
OOOO
OOOO
OOOO
O
OO
O
O
OO
O
O
OO
O
OOOO
Niniejszy dodatek jest całkowicie darmowy, nieoficjalny i w Ňaden sposób niezatwierdzony przez Games Workshop Limited.
Chaos, the Chaos Device, the Chaos Logo, Citadel, Citadel Device, Darkblade, the Double-Head/Imperial Eagle device,’Eavy
Metal, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Golden Demon, Great Unclean One, GW, the Hammer of
Sigmar logo, Horned Rat logo, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, the Khorne logo, Lord of Change, Nurgle, the Nurgle logo,
Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, the Slaanesh logo, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo,
Tzeentch, the Tzeentch logo, Warhammer, Warhammer Online, Warhammer World logo, White Dwarf, the White Dwarf logo
oraz wszystkie powiĢzane znaki, nazwy, rasy, symbole ras, postaci, pojazdy, miejsca, jednostki, ilustracje i wizerunki ze Ļwiata
Warhammera sĢ ®, ™ lub © naleŇĢcymi do Games Workshop.
Prawa autorskie naleŇĢ do Games Workshop Ltd 2000-2012, sĢ róŇnie zarejestrowane w Zjednoczonym Królestwie i innych
paıstwach Ļwiata. UŇyto bez pozwolenia, bez zamiaru naruszenia praw autorskich. Wszystkie prawa właĻcicieli zastrzeŇone.
O
Niniejszy podr
ħ
cznik jest nieoficjalnym dodatkiem do drugiej edycji gry fabularnej Warhammer
Fantasy Role Play, wydanej na rynku polskim przez Copernicus Corporation. Jego celem jest uzupełnienie gry o
tre
Ļ
ci, które nigdy nie zostały w Polsce oficjalnie przedstawione, mi
ħ
dzy innymi z powodu pojawienia si
ħ
trzeciej edycji systemu. Wi
ħ
kszo
Ļę
materiałów w ksi
ĢŇ
ce stanowi wi
ħ
c zbiór fanowskich tłumacze
ı
oficjalnych
podr
ħ
czników angloj
ħ
zycznych, takich jak: Lure of the Liche Lord, Night's Dark Masters. A Guide to Vampires,
The WFRP Companion i inne. Reszta to usprawnienia i dodatki słu
ŇĢ
ce podniesieniu jako
Ļ
ci rozgrywki, które
sam wymy
Ļ
liłem lub zebrałem i opracowałem.
^;1
6
Pozdrawiam, Lorgan
uK4:J2O.OE:;:<:G?
O
Bohater:

Ka
Ň
demu losowaniu w trakcie tworzenia bohatera przysługuje przerzut. Zasada ta zast
ħ
puje
standardow
Ģ
"łask
ħ
Shallyi" ze strony 19 w
Ksi
ħ
dze Zasad
.

Z listy profesji wej
Ļ
ciowych fechtmistrza został usuni
ħ
ty weteran. Profesj
ħ
fechtmistrza mog
Ģ
wykonywa
ę
wył
Ģ
cznie bohaterowie, którzy pokonali w pojedynkach minimum trzech słynnych
wojowników maj
Ģ
cych po 36 rozwini
ħę
lub wi
ħ
cej.

Do listy profesji wej
Ļ
ciowych szampierza został dodany zwad
Ņ
ca.

Ze wzgl
ħ
du na dodanie nowej statystyki, zdolno
Ļę
wyostrzone zmysły
zmienia swoje działanie.
Zapewnia od teraz permanentny modyfikator +5 do wszystkich testów Percepcji.

Zdolno
Ļę
szał bojowy
ze strony 103 w
Ksi
ħ
dze Zasad
zmienia swoje działanie na nast
ħ
puj
Ģ
ce:
W trakcie walki Bohater potrafi wprowadzi
ę
si
ħ
w szał bojowy. Przez jedn
Ģ
rund
ħ
musi doprowadza
ę
si
ħ
do w
Ļ
ciekło
Ļ
ci (wyj
Ģ
c, gryz
Ģ
c tarcz
ħ
, bij
Ģ
c si
ħ
w pier
Ļ
itd.). W nast
ħ
pnej rundzie jego pierwotna
natura bierze gór
ħ
, zapewniaj
Ģ
c modyfikator +10 do testów Siły Woli i Krzepy, przy jednoczesnym
modyfikatorze -10 do testów Walki Wr
ħ
cz, Percepcji i Inteligencji. Podczas walki zawsze atakuje
najbli
Ň
szego przeciwnika, wykonuj
Ģ
c "atak", "atak wielokrotny", "szar
Ňħ
" lub "szale
ı
czy atak", nie
mo
Ň
e ucieka
ę
, ani wykonywa
ę
akcji "odwrót". Bohater pozostaje pod wpływem
szału bojowego
do
ko
ı
ca starcia.

Za cen
ħ
50 PD mo
Ň
na usun
Ģę
punkt Obł
ħ
du, o ile ich aktualna liczba wynosi mniej ni
Ň
5
(lub mniej ni
Ň
7 gdy posiada si
ħ
zdolno
Ļę
odporno
Ļę
psychiczna
).
Ekwipunek:

Cecha or
ħŇ
a "ci
ħŇ
ki" sprawia,
Ň
e cecha "druzgocz
Ģ
cy" nie działa w opcji ataku wielokrotnego. Zasada
ta zast
ħ
puje opis ze strony 108 w
Ksi
ħ
dze Zasad
.

Najlepszej jako
Ļ
ci bro
ı
dwur
ħ
czna traci cech
ħ
"powolny".

Sztylet zyskuje cech
ħ
"szybki".

Obra
Ň
enia wszystkich broni dystansowych i palnych zostaj
Ģ
zwi
ħ
kszone o 2.

Noszenie dwóch elementów pancerza na co najmniej trzech lokacjach (ko
ı
czyny licz
Ģ
si
ħ
oddzielnie),
skutkuje modyfikatorem -10 do testów Zr
ħ
czno
Ļ
ci i -10 do testów Krzepy podczas pływania. Noszenie
trzech elementów pancerza na co najmniej trzech lokacjach zwi
ħ
ksza ujemny modyfikator o kolejne -10
do testów Zr
ħ
czno
Ļ
ci (w sumie -20), -10 do testów Krzepy podczas pływania (w sumie -20), a tak
Ň
e -1
punkt Szybko
Ļ
ci. Zasada ta zast
ħ
puje "wpływ pancerza" ze 115 strony
Podr
ħ
cznika Gracza
(zgodnie z
opisem hełmu, stanowi on wyj
Ģ
tek).
Nowa cecha - Percepcja:
Cecha "Inteligencja" została rozbita na dwie zupełnie odr
ħ
bne: (P) Percepcj
ħ
i (Int) Inteligencj
ħ
. Umiej
ħ
tno
Ļ
ci
dotychczas podległe pod Inteligencj
ħ
dziel
Ģ
si
ħ
nast
ħ
puj
Ģ
co:
Czytanie z warg (P), Hazard (Int), J
ħ
zyk tajemny (Int), Leczenie (Int), Nauka (Int), Nawigacja (P), Opieka nad
zwierz
ħ
tami (Int), Przeszukiwanie (P), Sekretne znaki (P), Sekretny j
ħ
zyk (P), Spostrzegawczo
Ļę
(P), Sztuka
przetrwania (Int), Tropienie (P), Wa
Ň
enie trucizn (Int), Wiedza (Int), Wycena (Int), Znajomo
Ļę
j
ħ
zyka (Int).
Zasady po
Ļ
cigów:
Pieszy po
Ļ
cig wygrywa ten o wi
ħ
kszej Szybko
Ļ
ci. Je
Ň
eli jest ona równa, decyduje przeciwstawny test
Odporno
Ļ
ci. Po
Ļ
cig konno (lub porównywalny) wygrywa ten o wi
ħ
kszej Szybko
Ļ
ci
Ļ
rodka lokomocji. Je
Ň
eli jest
ona równa, decyduje przeciwstawny test Je
Ņ
dziectwa/Powo
Ň
enia.
_A.463J/AO65GE
1A5.2
O
1A5.2
Ka
Ň
dy bohater rozpoczyna gr
ħ
z poni
Ň
szym wyposa
Ň
eniem:

Ubranie podró
Ň
ne (koszula, spodnie, buty i peleryna)

Sztylet

Sakwa albo plecak

Drewniana miska i sztu
ę
ce

Bro
ı
jednor
ħ
czna

Sakiewka z 2k10 zk
`:;2
O
Człowiek:
WW
US
K
Odp
Zr
P
Int
SW
Ogd
+20
+20
+20
+20
+20
+20
+20
+20
+20
Rzut
ņ
yw
Rzut
PP
1-3
10
1-4
2
4-6
11
5-7
3
7-9
12
8-10
3
10
13

Uniwersalny (Imperium)
Umiej
ħ
tno
Ļ
ci
: plotkowanie, wiedza (Imperium), znajomo
Ļę
j
ħ
zyka (staro
Ļ
wiatowy)
Zdolno
Ļ
ci
: 2 losowo wybrane (s. 21)

Averland (Imperium)
Umiej
ħ
tno
Ļ
ci
: je
Ņ
dziectwo albo plotkowanie, opieka nad zwierz
ħ
tami albo rzemiosło (górnictwo),
wiedza (Imperium), znajomo
Ļę
j
ħ
zyka (staro
Ļ
wiatowy)
Zdolno
Ļ
ci
: 1 losowo wybrana (s. 21)
Specjalne
: +10 do wiedzy (Imperium) o Averlandzie

Hochland (Imperium)
Umiej
ħ
tno
Ļ
ci
: plotkowanie albo ukrywanie si
ħ
, wiedza (Imperium), znajomo
Ļę
j
ħ
zyka (staro
Ļ
wiatowy)
Zdolno
Ļ
ci
: 1 losowo wybrana (s. 21), strzelec wyborowy albo w
ħ
drowiec
Specjalne
: +10 do wiedzy (Imperium) o Hochlandzie

Middenland (Imperium)
Umiej
ħ
tno
Ļ
ci
: plotkowanie albo zastraszanie, wiedza (Imperium), znajomo
Ļę
j
ħ
zyka (staro
Ļ
wiatowy)
Zdolno
Ļ
ci
: 1 losowo wybrana (s. 21), gro
Ņ
ny albo urodzony wojownik
Specjalne
: +10 do wiedzy (Imperium) o Middenlandzie

Nordland (Imperium)
Umiej
ħ
tno
Ļ
ci
: mocna głowa albo j
ħ
zyk (norski), wiedza (Imperium), znajomo
Ļę
j
ħ
zyka (staro
Ļ
wiatowy)
Zdolno
Ļ
ci
: 1 losowo wybrana (s. 21), niezwykle odporny albo odwaga
Specjalne
: +10 do wiedzy (Imperium) o Nordlandzie

Ostermark (Imperium)
Umiej
ħ
tno
Ļ
ci
: mocna głowa, plotkowanie albo j
ħ
zyk (kislevski), wiedza (Imperium),
znajomo
Ļę
j
ħ
zyka (staro
Ļ
wiatowy)
Zdolno
Ļ
ci
: 1 losowo wybrana (s. 21)
Specjalne
: +10 do wiedzy (Imperium) o Ostermarku

Ostland (Imperium)
Umiej
ħ
tno
Ļ
ci
:
plotkowanie albo sztuka przetrwania, wiedza (Imperium), znajomo
Ļę
j
ħ
zyka (staro
Ļ
wiatowy)
Zdolno
Ļ
ci
: 1 losowo wybrana (s. 21), niezwykle odporny albo opanowanie
Specjalne
: +10 do wiedzy (Imperium) o Ostlandzie
 •
Reikland (Imperium)
Umiej
ħ
tno
Ļ
ci
: dowodzenie albo plotkowanie, wiedza (Imperium), znajomo
Ļę
j
ħ
zyka (staro
Ļ
wiatowy)
Zdolno
Ļ
ci
: 1 losowo wybrana (s. 21), charyzmatyczny albo błyskotliwo
Ļę
Specjalne
: +10 do wiedzy (Imperium) o Reiklandzie

Stirland (Imperium)
Umiej
ħ
tno
Ļ
ci
: opieka nad zwierz
ħ
tami, plotkowanie albo tresura, wiedza (Imperium),
znajomo
Ļę
j
ħ
zyka (staro
Ļ
wiatowy)
Zdolno
Ļ
ci
: 1 losowo wybrana (s. 21)
Specjalne
: +10 do wiedzy (Imperium) o Stirlandzie

Sylvania (Imperium)
Umiej
ħ
tno
Ļ
ci
:
wiedza (Imperium) albo znajomo
Ļę
j
ħ
zyka (sylva
ı
ski), plotkowanie albo sztuka przetrwania,
znajomo
Ļę
j
ħ
zyka (staro
Ļ
wiatowy)
Zdolno
Ļ
ci
: 2 losowo wybrane (s. 21)
Specjalne
: +10 do wiedzy (Imperium) o Sylvanii

Talabekland (Imperium)
Umiej
ħ
tno
Ļ
ci
: plotkowanie albo tropienie, sztuka przetrwania, wiedza (Imperium),
znajomo
Ļę
j
ħ
zyka (staro
Ļ
wiatowy)
Zdolno
Ļ
ci
: 1 losowo wybrana (s. 21)
Specjalne
: +10 do wiedzy (Imperium) o Talabeklandzie

Wissenland (Imperium)
Umiej
ħ
tno
Ļ
ci
:
rzemiosło (górnictwo albo uprawa ziemi), wiedza (Imperium), znajomo
Ļę
j
ħ
zyka (staro
Ļ
wiatowy)
Zdolno
Ļ
ci
: 1 losowo wybrana (s. 21), opanowanie albo twardziel
Specjalne
: +10 do wiedzy (Imperium) o Wissenlandzie

Gospodar, obwód południowy (Kislev)
Umiej
ħ
tno
Ļ
ci
:
dowodzenie albo targowanie, mocna głowa, wiedza (Kislev), znajomo
Ļę
j
ħ
zyka (kislevski)
Zdolno
Ļ
ci
: 1 losowo wybrana (s. 21)
Specjalne
: +10 do wiedzy (Kislev) o obwodzie południowym

Ungoł, obwód południowy (Kislev)
Umiej
ħ
tno
Ļ
ci
:
opieka nad zwierz
ħ
tami albo plotkowanie, wiedza (Kislev), znajomo
Ļę
j
ħ
zyka (kislevski)
Zdolno
Ļ
ci
: 1 losowo wybrana (s. 21), niezwykle odporny
Specjalne
: +10 do wiedzy (Kislev) o obwodzie południowym

Gospodar, obwód północny (Kislev)
Umiej
ħ
tno
Ļ
ci
:
mocna głowa albo zastraszanie, wiedza (Kislev), znajomo
Ļę
j
ħ
zyka (kislevski)
Zdolno
Ļ
ci
: 1 losowo wybrana (s. 21), gro
Ņ
ny albo urodzony wojownik
Specjalne
: +10 do wiedzy (Kislev) o obwodzie północnym

Ungoł, obwód północny (Kislev)
Umiej
ħ
tno
Ļ
ci
:
opieka nad zwierz
ħ
tami albo je
Ņ
dziectwo, wiedza (Kislev) albo sztuka przetrwania, znajomo
Ļę
j
ħ
zyka
(kislevski albo ungolski)
Zdolno
Ļ
ci
: 1 losowo wybrana (s. 21), niezwykle odporny
Specjalne
: +10 do wiedzy (Kislev) o obwodzie północnym

Gospodar, obwód wschodni (Kislev)
Umiej
ħ
tno
Ļ
ci
:
mocna głowa, wiedza (Kislev), znajomo
Ļę
j
ħ
zyka (kislevski)
Zdolno
Ļ
ci
: 1 losowo wybrana (s. 21), urodzony wojownik
Specjalne
: +10 do wiedzy (Kislev) o obwodzie wschodnim

Ungoł, obwód wschodni (Kislev)
Umiej
ħ
tno
Ļ
ci
:
je
Ņ
dziectwo albo rzemiosło (górnictwo), wiedza (Kislev), znajomo
Ļę
j
ħ
zyka (kislevski albo ungolski)
Zdolno
Ļ
ci
: 1 losowo wybrana (s. 21), niezwykle odporny
Specjalne
: +10 do wiedzy (Kislev) o obwodzie wschodnim

Gospodar, obwód zachodni (Kislev)
Umiej
ħ
tno
Ļ
ci
:
mocna głowa, wiedza (Kislev), zastraszanie albo znajomo
Ļę
j
ħ
zyka (staro
Ļ
wiatowy),
znajomo
Ļę
j
ħ
zyka (kislevski)
Zdolno
Ļ
ci
: 1 losowo wybrana (s. 21)
Specjalne
: +10 do wiedzy (Kislev) o obwodzie zachodnim

Ungoł, obwód zachodni (Kislev)
Umiej
ħ
tno
Ļ
ci
:
opieka nad zwierz
ħ
tami albo sztuka przetrwania, wiedza (Kislev), znajomo
Ļę
j
ħ
zyka (kislevski)
Zdolno
Ļ
ci
: 1 losowo wybrana (s. 21), niezwykle odporny
Specjalne
: +10 do wiedzy (Kislev) o obwodzie zachodnim

Ksi
ħ
stwa Graniczne
Umiej
ħ
tno
Ļ
ci
:
plotkowanie, wiedza (Ksi
ħ
stwa Graniczne), znajomo
Ļę
j
ħ
zyka (breto
ı
ski albo staro
Ļ
wiatowy albo tilea
ı
ski)
Zdolno
Ļ
ci
: 2 losowo wybrane (s. 21)

Norska
Umiej
ħ
tno
Ļ
ci
:
mocna głowa, sztuka przetrwania, wiedza (Norska), znajomo
Ļę
j
ħ
zyka (norski),
Ň
eglarstwo
Zdolno
Ļ
ci
: 1 losowo wybrana (s. 21),
uodporniony na Chaos

Strzyganin, rzeczny
Umiej
ħ
tno
Ļ
ci
: mocna głowa, pływanie, wiedza (Imperium albo strzyganie), wio
Ļ
larstwo albo
Ň
eglarstwo,
znajomo
Ļę
j
ħ
zyka (staro
Ļ
wiatowy albo strzyga
ı
ski)
Zdolno
Ļ
ci
: 1 losowo wybrana (s. 21)
Specjalne
: -10 do testów Ogłady wobec postaci z Imperium
[ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • marucha.opx.pl