104606, angielski
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Hocus Pocus 3. Propozycja planu wynikowego. Klasa III szkoþy podstawowej. Katarzyna Nicholls
•
kursyw
Ģ
oznaczon o materia ł op cjonalny
UNIT 1 WORDS
Przewidywane umie j
ħ
tno
Ļ
ci j
ħ
zykowe
Po dstawowe
Ponadpo ds ta wowe
Wybrane tec hniki
ę
wiczenia
i sprawdza nia umiej
ħ
tno
Ļ
ci
Eleme nty ogó lnoro zwo jowe
i interdyscyplinarne
Lesson 1 Words, words, words
Słownic two :
po znane w Hocus Poc us 1 i 2
Struk tury:
Have got… Have you got …? Yes, I have./No, I haven’t.
Funkcje komunikac yjne :
pytanie o stan pos iadania
Uc ze
ı
:
• rozumie pytania o stan pos iadania
zadawane przez nauc zyc iela i innych
uczniów
• wsparty ilustracjami ro zumie o gó lny
s ens słuc hanego teks tu
• potrafi wyo dr
ħ
bni
ę
w tek
Ļ
c ie potrzeb ne
informac je
•
poprawnie wymawia poznane do t
Ģ
d
s ło wnictwo
• wł
Ģ
cza si
ħ
w chó raln
Ģ
recytacj
ħ
rymo wanki
• odpo wiada według wzoru na pytan ia
• zad aje pytania o stan pos iadania
zadane p rzez nauczyciela, innych
uczniów
•
potrafi odczyta
ę
wprowadzone dot
Ģ
d
s ło wnictwo
• potrafi dopasowa
ę
brakuj
Ģ
c e słowa do
odczytanego teks tu i pop rawnie je
p rzepis a
ę
• rozumie po lecenia nauczyc ie la wsp arte
gestami b
Ģ
d
Ņ
odwo łaniem si
ħ
d o realió w
Ucze
ı
:
• potrafi u
Ň
y
ę
ę
wic zo ne pytanie w
innym ko ntek
Ļ
cie, np . inic juj
Ģ
c
rozmow
ħ
• potrafi napisa
ę
włas n
Ģ
wiadomo
Ļę
e-ma il na p odstawie
wzoru podanego w pod r
ħ
czniku
• potrafi op is a
ę
p rostymi zdaniami
ilus trac je do słuchanego tekstu
Obs erwac ja zacho wania uczniów w
trakc ie wykonywania nast
ħ
p uj
Ģ
c ych
ę
wic ze
ı
:
•
chóralna rec ytac ja rymowanki
•
ud zielan ie odpowied zi na pytania
zadane przez nauczyciela i uczniów
•
przeprowadzanie ankiety w klas ie
•
uzupełnienie i gło
Ļ
ne odczytanie
wiado mo
Ļ
ci e-mail
•
numerowanie ilustrac ji zgod nie ze
słuc hanym tekstem
•
zaznaczanie odpowied zi w tab eli
wed ług słuchanego teks tu
Ucze
ı
:
• ro zwija pami
ħę
krótko- i d ługotrwał
Ģ
•
ę
wiczy uwag
ħ
•
ę
wiczy umiej
ħ
tno
Ļę
p is ania
•
ę
wiczy czytanie ze zrozumien ie m
•
dos ko nali umiej
ħ
tno
Ļę
pracy w parach
Le sson 2 Miss Idea’s cool
Słownictwo :
pen, p encil, book, noteboo k, school bag, scissors, paints , rubber, c rayo ns, glue, ruler, penc il case, rectangle;
op en, take out, d raw, get, cut out, write
Struk tury:
zd ania rozkazuj
Ģ
c e: Do/Don’t...
Funkcje komunikac yjne:
wyra
Ň
an ie ins trukcji i reguł pos t
ħ
po wania
Uc ze
ı
:
• poprawnie wymawia nowe słowa
• poprawnie odwzorowuje zapis
graficzny nowego słownictwa
•
rozumie po lecenia nagrane na kasecie,
Ucze
ı
:
• potrafi samod zielnie uło
Ň
y
ę
reguły zachowania w szkole i w
innyc h mie jscach w oparciu o
poznane wcze
Ļ
niej s łown ic two i
s truktury
Obs erwac ja zacho wania uczniów w
trakc ie wykonywania nast
ħ
p uj
Ģ
c ych
ę
wic ze
ı
:
•
Ļ
piewanie p iosenki
•
podawanie nazw p rzybo ró w
szko lnych przedstawionyc h na
Ucze
ı
:
• dos ko nali pami
ħę
krótko- i d ługotrwa ł
Ģ
• dos toso wuje artykulacj
ħ
wy razó w i zwrotów do rytmu
rymowanki
•
ę
wiczy spostrzegawczo
Ļę
i uwag
ħ
Publikacja internetowa
Copyright
Ó
2005 by Wydawnictwo Szkolne PWN
www.wszpwn.com.pl
1
Hocus Pocus 3. Propozycja planu wynikowego. Klasa III szkoþy podstawowej. Katarzyna Nicholls
wydawane przez nauczycie la /innyc h
uczniów
• potrafi pop rawi
ę
zdania zgod nie ze
s łuchanym tekstem
• ł
Ģ
c zy ze sob
Ģ
c z
ħĻ
c i zd a
ı
tworz
Ģ
c
reguły zacho wania si
ħ
w szkole
• wł
Ģ
cza si
ħ
w
Ļ
piewan ie p io senki
s truktury
szko lnych przedstawionyc h na
ilustracjac h
• wykonanie polece
ı
nagranych na
kasecie
• poprawne zapisanie poprawianych
cz
ħĻ
ci zda
ı
• układanie i zapis ywanie zd a
ı
rozkazuj
Ģ
cych poprzez ł
Ģ
c zenie cz
ħĻ
ci
zd a
ı
• podpis ywanie ilustrac ji wyrazami
•
ę
wiczy czytanie ze zrozumien ie m
•
ę
wiczy układan ie zda
ı
rozkazuj
Ģ
cych
• dos ko nali staranno
Ļę
pisania
• bierze o dpo wiedzialno
Ļę
za przeb ieg lekc ji poprzez
ustalanie regu ł post
ħ
powania i przestrzeganie ic h
Lesson 3 Must, must, must!
Słownic two:
do, go, help, read , clean, was h, walk, repair, find, eat, cook; mechanic, teac her, d entist, detec tive, c ook
Struktury:
Must/can’t; Can we…?; Let’s …
Funkcje komunikac yjne :
pytanie o po zwo lenie; wyra
Ň
anie obowi
Ģ
zkó w; wyra
Ň
an ie propo zyc ji
Uc ze
ı
:
• wspo magany ilus trac ja mi rozumie
o gólny s ens historyjk i słuc hanej z kasety,
a nas t
ħ
pnie c zytanej
• potrafi przeczyta
ę
gło
Ļ
no tekst
h is to ryjk i po uprzednim jej wysłuc haniu i
p rze
ę
wic zeniu us tnym
• wł
Ģ
cza si
ħ
w chó raln
Ģ
recytacj
ħ
rymo wanki
• ze słuc hu ł
Ģ
c zy poprawnie zd ania
dotycz
Ģ
c e obowi
Ģ
zków z
opowiadaj
Ģ
cymi im ilustrac jami
• wsparty mod elem wypowiedzi
zamies zc zonym w pod r
ħ
czniku o dgrywa
scenk
ħ
z koleg
Ģ
/ko le
Ň
ank
Ģ
• potrafi okre
Ļ
li
ę
, które z odczytanyc h
zda
ı
pasuj
Ģ
do pod anych zawodów
Ucze
ı
:
• stosuje poznane s truktu ry i
s łownic two w innym kontek
Ļ
cie,
np. opisuj
Ģ
c włas ne obowi
Ģ
zki
domowe i s zko lne
Obs erwac ja zacho wania uczniów w
trakc ie wykonywania nast
ħ
p uj
Ģ
c ych
ę
wic ze
ı
:
•
recytacja rymo wanki
• słuchanie i c zytanie historyjki w
formie komiks u
• dopasowywanie zda
ı
do ilus trac ji
wed ług słuchanego teks tu
• dialo g
• dopasowywanie zda
ı
wyra
Ň
aj
Ģ
cyc h
obowi
Ģ
zki d o zawodów
Ucze
ı
:
• dos ko nali uwag
ħ
i p ami
ħę
• ro zwija lo giczne my
Ļ
lenie
• dos ko nali czytanie i s łuchanie ze zrozumien ie m
Lesson 4 Whe re ’s the ke y?
Słownic two:
o n, in; pocket, bag, p urse, bookcase, cupbo ard, armchair, wash ing mac hine, door
S truktury:
There is…/ There are...; czas P resent S imple
3 os . lp.
Funkcje komunikac yjne:
okre
Ļ
lanie p oło
Ň
enia przedmiotów; opis ywanie stos unków przestrzennych
Uc ze
ı
:
• wsparty ob razkami, rozumie ogólny
s ens historyjki
• potrafi wskaza
ę
podany fragment tekstu
• rozwi
Ģ
zu je zagad ki s łowne zwi
Ģ
zane z
poło
Ň
eniem przedmiotów w przestrzen i
Ucze
ı
:
• samodzie lnie i p łynnie czyta
h is toryjk
ħ
prze
ę
wic zon
Ģ
up rzednio
ustnie
• potrafi zastosowa
ę
no we
s truktury w innym ko ntek
Ļ
cie np.
Obs erwac ja zacho wania uczniów w
trakc ie wykonywania nast
ħ
p uj
Ģ
c ych
ę
wic ze
ı
:
• słuchanie i c zytanie historyjki
• ws kazywanie podanyc h fragmentó w
teks tu
Ucze
ı
:
• dos ko nali pami
ħę
i uwag
ħ
• dos ko nali umiej
ħ
tno
Ļę
gło
Ļ
nego c zytania i c zytania ze
zrozumieniem
• uczy si
ħ
efektywn ie p raco wa
ę
w parach
Publikacja internetowa
Copyright
Ó
2005 by Wydawnictwo Szkolne PWN
www.wszpwn.com.pl
2
Hocus Pocus 3. Propozycja planu wynikowego. Klasa III szkoþy podstawowej. Katarzyna Nicholls
(przy imk i
in
,
on
)
• odgrywa sc enk
ħ
z ko leg
Ģ
/ko le
Ň
ank
Ģ
według mo delu wypowiedzi podanego w
podr
ħ
c zniku
• poprawnie ro zpoznaje i p owtarza nowe
s ło wa
• poprawnie podpisuje obrazki
poznanymi wyrazami
inic ju j
Ģ
c ro zmo w
ħ
• ws kazywanie przedmiotów
odpowiadaj
Ģ
cyc h czytanym zdaniom
• podpis ywanie ilustrac ji
po jedynczymi wyrazami
Le sson 5 My English te st
Utrwalenie
słownic twa
,
s truktur
i
funkcji
komunik acyjnyc h
wprowadzo nyc h w lekc jach 1-4.
Uc ze
ı
:
• po trafi d oko na
ę
oceny s woich
umiej
ħ
tno
Ļ
c i wspierany przez
nauczyc iela lub koleg
ħ
.
Ucze
ı
:
• samodzie lnie dokonuje oceny
s wyc h umiej
ħ
tno
Ļ
c i.
• potrafi okre
Ļ
li
ę
obszary
wymagaj
Ģ
c e zwi
ħ
kszenia wysiłku
Samodzielne wykonywanie
ę
wicze
ı
utrwalaj
Ģ
c ych wprowadzo ny materiał:
• podpis ywanie ilustrac ji
po jedynczymi wyrazami
• numerowanie ilustracji zgod nie z
nagraniem
•
klasyfikowanie obowi
Ģ
zkó w
szko lnych i do mowyc h
•
op is ywanie pe łnymi zdaniami to rb y
szko lnej p rzedstawionej na rys unku
• ryso wanie zawarto
Ļ
c i torby według
op is u podanego przez
ko leg
ħ
/kole
Ň
ank
ħ
• tworzenie regu ł post
ħ
powania w
„F unny Sc hoo l” poprzez
zast
ħ
powanie elementów tekstu
włas nymi pomysłami
Ucze
ı
:
• umie okre
Ļ
li
ę
zakres materiału i umie j
ħ
tno
Ļ
ci, które
opanował b ardzo dob rze, a nad którymi mus i jeszcze
pop racowa
ę
• p racuj
Ģ
c nad kolejnymi zad aniami, ucze
ı
doskonali
swoj
Ģ
zdolno
Ļę
koncentracji i temp o pracy
•
ucze
ı
rozpo znaje ró
Ň
ne rod zaje zad a
ı
sprawd zaj
Ģ
cych i
utrwa la j
Ģ
cych, odczytuje polecenia i wykonuje je w
odpowied ni s posób
• ucze
ı
dos konali p ami
ħę
wzro ko w
Ģ
Publikacja internetowa
Copyright
Ó
2005 by Wydawnictwo Szkolne PWN
www.wszpwn.com.pl
3
[ Pobierz całość w formacie PDF ]